Yoga, Je t'aime





Last Friday my yoga club, Padma Yoga, visited Bandung to have a yoga practice at Yoga Leaf, a yoga studio owned by international yoga master, Pujiastuti Sindhu. We had a two-hour yoga practice. A tiring yet very inspiring practice. We got a lot. Not only the yoga movement accuracy but also its high philosophy. This practice made me love yoga even more.

4 comments:

gerandis August 1, 2011 at 1:26 PM  

wuih badan mbak riana lentur dong ya...ajarin aku yoga mbaaaak :D , aku pernah nyoba gabisa ngikutin gerakan yg kayak di videonya :D

sikiky August 1, 2011 at 8:58 PM  

aku beli bukunya juga...tks for the recommendation

sikiky August 1, 2011 at 8:59 PM  

eh eh eh...jadi pengen beli manduka sekalian ngga sih...*wink*

riana August 4, 2011 at 9:04 AM  

@gerandis: lentur? ga juga tu, maklum kenal yoga udah telat, udah uzur, hehe..jd ada banyak gerakan yg ga bisa dilakukan dg sempurna *alesan* :D

@kiky: sama2, kalo ke Bdg recommended nih Ky mampir ke Buah Batu & latihan bareng mbak Ujie :))