Can't Get Enough of Books


Gramedia publisher is celebrating its 38th birthday this month. There is a 38% discount for 38 special chosen books and 25% discount for any books published by Gramedia and its subsidiaries and still additional 10% if you pay the book by using certain credit card. The discount will be available until April 1, 2012.

Yesterday I went to Gramedia bookstore at PIM and bought six books:
  1. Princess Bedtime Stories;
  2. Kingdom of the Golden Dragon (Isabel Allende);
  3. The Painted Veil (W. Somerset Maugham);
  4. Never Let me Go (Kazuo Ishiguro);
  5. Gadis Kretek (Ratih Kumala);
  6. The Lifetime of an Early Teenage Girl (Aurelia Prinisha Madjid).
However having so many books to read sometimes puts me into a dilemma which one to read first. The books are just so tempting. Well....just drop everything and read. A good book is the best of friends.

5 comments:

mei March 30, 2012 at 4:02 PM  

always love a posting about purchased books... :)

iyaaa buku bagus lagi byk bgt ya... itu lanjutan city of beast aku jg udh beli, walo city of beast-nya sendiri blm kebaca :)

ditunggu reviewnya yaa..

ferina April 2, 2012 at 10:14 AM  

hahaha.. borong nih.. aku gak sempet ke Gramedia, padahal udah ngincer Gadis Kretek sama Mockingjay

riana April 2, 2012 at 11:52 AM  

@mei: iyaaaa...buku2ku numpuk nih, hasrat membeli tidak sebanding dengan kecepatan membaca:(

tapi memang beli buku itu sensasinya beda, bahagianya terasa sampai hari ini *lebay* hehe...

@ferina: iyaaaaa...padahal tumpukan buku masih menjulang tapi denger ada buku diskon, rasanya kok rugi kalo ga ikutan beli *cari2 alasan* :p

Gadis Kretek nanti pinjem punyaku aja:)

ferina April 4, 2012 at 2:14 PM  

Asyik... boleh pinjem... hehehe.. ma kasih :)

riana April 4, 2012 at 9:42 PM  

@ferina: iyaaa....sama2:)